Всередині нас криються потенційні творчі можливості, й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал

вівторок, 13 квітня 2021 р.

Виховна година у 10-А класі на тему: " Антибулінг у школі "

 13 квітня відбулася  інформативна ZOOM-конференція в 10-А класі 

Тема: "Антибулінг у школі ", презентацію підготувала Ксенія Міценко

Булінг (від англ. bully – хуліган, задирака, грубіян, «to bully» – задиратися, знущатися) – тривалий процес свідомого жорстокого ставлення, агресив-ної поведінки з метою заподіяти шкоду, викликати страх, тривогу або ж створити негативне середо-вище для людини.

👉  Види насильства над дітьми:

👉 Фізичне насильство; 

👉 Зневага; 

👉 Сексуальне насильство; 

👉 Психологічне насильство.

    Фізичний булінг - це залякування за допомогою агресивного фізичного залякування полягає у багаторазово повторюваних ударах, стусанах, підніжках, блокуванні, поштовхах і дотиках небажаним і неналежним чином. Поведінковий булінг Це бойкот, плітки , ігнорування, ізоляція в колективі, інтриги, шантаж, вимагання, створення неприємностей. Особливості та види булінгу в школі Вербальна агресія Виражається в постійних глузуваннях, образах, окрики і навіть прокльони, підступ. Кібербулінг Дуже популярне серед підлітків. Виявляється в цькуванні за допомогою соціальних мереж або надіслання образ на електронну адресу. Сюди входить зйомка і викладання непривабливого відео в загальний доступ.

    Булінг включає головні компоненти агресивна і негативна поведінка; здійснюється регулярною. відбувається у стосунках, учасники яких мають неоднакову владу ця поведінка є навмисною;

    Залякування образливі жести або дії вербальний булінг де знаряддям служить слово (образливе ім'я, з яким постійно звертаються до жертви, обзивання, поширення образливих чуток…) використання агресивної мови тіла і інтонацій голосу для того, щоб змусити жертву здійснювати або не здійснювати що-небудь. Психологічний шкільний булінг. 

    Мотивацією до булінгу стають: заздрість, помста, відчуття неприязні, пра- гнення відновити справедливість; боротьба за владу; потреба підпорядкування лідерові, нейтра-лізації суперника, самоствердження тощо (аж до задоволення садистських потреб окремих осіб.

Що впливає на агресивну поведінку дітей: 

🔔 Культ насильства в суспільстві; 

🔔 Негативний вплив ЗМІ; 

🔔 Низький рівень виховання;

🔔 Гіперопіка; 

🔔 Байдужість з боку батьків;

    Риси учнів-жертв булінгу Вони полохливі, чутливі, замкнуті та сором’язливі. Вони схильні до депресії і частіше за своїх ровесників думають про самогубство. Вони часто тривожні, невпе-внені в собі, нещасні і мають низьку самооцінку. Не мають жодного друга, спілкуються з дорослими, частіше, ніж з однолітками. 

    Наслідки для жертви булінгу: залишається глибокий емоційний шрам, що вимагає спеціальної роботи психолога. Розлади психіки. У більшості випадків залишаються самотніми на все життя. Більше спілкуються в соціальних мережах, ніж в реальному світі. Труднощі у взаєминах. Результатом булінгу дуже часто бувають фізичні нездужання. Можливі розлади сну і переростання травми в психосоматику. Хвороби.

Поради батькам для надання допомоги дитині: 

👍 Спілкування; 

👍 Підтримка; 

👍 Розмова в школі;

Як впоратись з ситуацією самостійно:

👍 Ігноруйте кривдника;

👍 Стримуйте гнів та злість;

👍 Не вступайте в бійку; 

👍 Не соромтеся обговорювати; 

👍 Використайте гумор;

    Всі члени шкільної спільноти повинні прийти до єдиної думки, що насильство, цькування, диск- римінація за будь-якою ознакою, сексуальні домагання,нетерпимість в школі є неприйнятними. Кожен повинен знати про те, в яких формах мо же проявлятися насильство і цькування і як від нього страждають люди. Для успішної боротьби з насильством

     На виховній годині ми зробили для себе висновки: 

✅ Булінгу немає місця в жодному разі! 

 Не можна підтримувати кривдника і  бути мовчазним свідком знущання. 

 Завжди повідомляти про випадки цькувань та звертатися за допомогою до дорослих!






 

Немає коментарів:

Дописати коментар