Далі ще цікавіше )...
Профілі навчання ЗОШ №23
Профільне навчання як вид диференційованого навчання передбачає врахування освітніх потреб, нахилів і здібностей учнів, створення умов для навчання старшокласників відповідно до їхнього професійного самовизначення, що забезпечується за рахунок змін у цілях, змісті та структурі організації навчання.
Профільне навчання спрямоване на формування єдиної життєвої, світоглядної, наукової, культурної та професійної компетентності учнів, що забезпечить їх подальше самовдосконалення та самореалізацію.
У нашому комплексі розподіл учнів на профілі відбувається за результатами іспитів наприкінці 7-го класу. Таким чином, вже з 8-го класу учні навчаються за програмою згідно обраного профілю.
Учні розподіляються на 5 профілів:
8Б - історичний
9А - математичний, філологічний
9Б - історичний, загальноосвітній
10А - історичний
10Б - технологічний, філологічний
11А - філологічний, історичний, технологічний
Профільне навчання спрямоване на формування єдиної життєвої, світоглядної, наукової, культурної та професійної компетентності учнів, що забезпечить їх подальше самовдосконалення та самореалізацію.
У нашому комплексі розподіл учнів на профілі відбувається за результатами іспитів наприкінці 7-го класу. Таким чином, вже з 8-го класу учні навчаються за програмою згідно обраного профілю.
Учні розподіляються на 5 профілів:
- математичний;
- філологічний;
- технологічний;
- історичний;
- загальноосвітній;
- НАПРИКЛАД на 2017-2018 навчальний рік такі профілі:
8Б - історичний
9А - математичний, філологічний
9Б - історичний, загальноосвітній
10А - історичний
10Б - технологічний, філологічний
11А - філологічний, історичний, технологічний
Немає коментарів:
Дописати коментар