Всередині нас криються потенційні творчі можливості, й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал

пʼятницю, 20 вересня 2019 р.

"ДЕНЬ ЗДОРОВ`Я -2019" - спорт це ключ до здорового способу життя кожного учня!

21 вересня  в нашій шкільній родині Запорізького академічного ліцею №23  пройшло веселе, драйвове, інтелектуальне,  командно-будівне, оздоровлюваюче    СВЯТО  "ДЕНЬ ЗДОРОВ`Я -2019" 
Однією з головних завдань сучасної школи є виховання здорової дитини, охорона її здоров'я.  Щорічно, наша школа   ЗАЛ І-ІІІ ст. №23 , проводить  кілька разів на рік " день здоров’я" . Мета дня – привернути увагу  учнів школи до питань охорони здоров’я, залучення підростаючого покоління до здорового способу життя. В цей день учні  беруть участь у загальношкільному проекті  «День здоров’я». Для всіх учнів школи було проведено ДРАЙВОВЕ та ОЗДОРОВЛЮВАЮЧЕ   СВЯТО!  В ході свята всім нагадали  про складові здоров’я, заняття спортом та фізичною культурою, користь, яку вони приносять здоров’ю людини.Протягом дня проходили спортивні змагання з різних видів спорту, естафети, спортивні конкурси.
ВСІ КОМАНДИ ЗДОБУЛИ такі навички:
  • гармонізація спільної мети з особистими цілями учнів; прийняття відповідальності за результат команди; ситуаційне лідерство (лідерство під завдання) й гнучка зміна стилю відповідно до особливостей завдання; посилення почуття згуртованості;
  • розвиток довіри між однокласниками, розуміння та прийняття індивідуальних особливостей одне одного; створення мотивації на спільну діяльність;створення досвіду високоефективних спільних дій;
  • ефективне використання сильних сторін складу команди; розподіл ролей в команді для оптимального досягнення результатів;формування навичок успішної взаємодії членів команди в різних ситуаціях;  підвищення рівня особистої відповідальності за результат;
  • підвищення рівня довіри й турботи між учнями;
  • підвищення командного духу учнів, отримання заряду позитивного настрою;
  • досвід дітей в  спортивних змаганнях , як приклад визнання , що СПОРТ -це КОРИСНО, ВЕСЕЛО, ДРАЙВОВО  та  ПОЗИТИВНО!
ЯК   ЗАВЖДИ    НАШЕ   СВЯТО    ПРОЙШЛО   НА   ВИЩОМУ    РІВНІ!
ДЯКУЄМО    ОРГАНІЗАТОРАМ !
  


Немає коментарів:

Дописати коментар