Всередині нас криються потенційні творчі можливості, й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал

четвер, 18 листопада 2021 р.

Онлайн зустріч з представниками кінофестивалю документального кіно «Docudays UA»

 18.11.2021 року з старшокласниками та вчителями ЗАЛ 23 у ZOOM пройшла онлайн зустріч з представниками кінофестивалю документального кіно «Docudays UA» 
✅ Онлайн кінопоказ 🎞 "18 Мандрівного міжнародного фестивалю документального кіно про права людини Docudays UA🎞
✅  Разом подивились онлайн показ документального кіно🎥 "СИН ВУЛИЦЬ"  
Стисло про фільм🎥🎬👀:"Родина 13-річного хлопця живе в таборі палестинських біженців у ліванському Бейруті. Хлопець намагається зробити посвідчення, яке доведе його існування. Закон не визнає позашлюбних дітей, тому Ходор не має права на освіту, доступу до медицини та навіть дозволу перебування за межами табору. Під час особистої боротьби з системою відкриється чимало давніх родинних таємниць...." https://travelling.docudays.ua/online/nhil1/?fbclid=IwAR3Z51-9NOZu0Lw5s6V0Q7AJaY3u4eksR30NNEhwlXKXI1YTuUUxHBseGTI
✅ Міжнародний фестиваль документального кіно  презентував нам пізнавальне документальне кіно про права людини. Docudays UA доклав чимало зусиль, аби кожна дитина, яка перебуває у цифровому середовищі, почувалася захищеною.Дякуємо! 😀
✅Після перегляду  документального кіно ми обговорили, поділились враженнями та провели дискусію для кращого розуміння побаченого, зроблених висновків, та розуміння прав людини...Проаналізували ситуацію з правами людини у нашій країні, а також трохи порівняли українське та міжнародне законодавство...
🤝
Щиро вдячні організаторам та представникам міжнародного фестивалю документального кіно про права людини  «Docudays UA» за цікаве та пізнавальне документальне кіно!

1 коментар:

  1. Як я повернула свого розлученого чоловіка за допомогою привороту доктора АЛАБА... Мене звати Ізабелла Ітан. Коли я читав свідчення в Інтернеті про те, як доктор АЛАБА, найяскравіший і найсильніший заклинатель, допомагає повернути чоловіка, що розлучається, Кохану. Мені було цікаво, як це може бути правдою, адже багато хто підводив мене в минулому без жодного результату. Я просто відпустив пост і перемістився по форуму. Знову звернувшись до мого повідомлення, якась особа опублікувала й сказав, що перевірений кидає заклинання. Після того, як вона прочитала пошту, це був той самий чоловік, доктор. АЛАБА, про яку вона говорила. Тож у мене немає іншого вибору, як дійсно перевірити, як він працює. Я була повністю спустошена, коли мій коханий чоловік покинув мене. Наче весь мій світ зникав у горі й болі. Я знаю, що це звучить дивно, але з усіх заклинарів, з якими я спілкувався, він єдиний, хто залишив у мене враження, що я такий правдивий і надійний. Більше ніж його слова, він повернув мого чоловіка і здійснив усі мої бажання. Зараз він лояльний, приділяє мені увагу, щонеділі дарує мені квіти, ми часто ходимо в кіно і ресторан. мій чоловік прийшов до мене, вибачився за скоєну несправедливість і пообіцяв, що більше ніколи цього не робитиме. Відтоді все нормалізувалося. Ми з сім’єю знову живемо щасливо разом. Я буду вічно вдячний, що перетворив своє життя з пекла в рай! Я вважаю, що той, хто потребує допомоги, повинен звернутися до нього за допомогою. Нехай Бог і надалі використовує вас, щоб врятувати розрив. У кого є проблеми в шлюбі, проблеми з розлученням, втрачений коханий або якісь проблеми у стосунках, ви можете зв’язатися з ним (dralaba3000@gmail.com). Або WhatsApp/Viber йому за номером +1(425) 477-2744

    ВідповістиВидалити