Всередині нас криються потенційні творчі можливості, й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал

суботу, 6 листопада 2021 р.

ВІТАЄМО "9 Листопада – ДЕНЬ УКРАЇНСЬКОЇ ПИСЕМНОСТІ та МОВИ"

 

9 листопада українці відзначають день української писемності та мови.

💬    Цей день вважається святом розвитку державної мови. 
💥   Така дата обрана невипадково, адже саме 9 листопада православний календар відзначає день вшанування пам'яті Преподобного Нестора-Літописця. Він був послідовником творців слов'янської писемності Кирила і Мефодія.
💬  Запровадили день писемності ще у 1997 році. Тодішній президент України  підписав відповідний указ.
💥   9 листопада не є вихідним, проте цей день намагаються відзначити по-особливому. Наприклад, аже понад 20 років в Україні відбувається радіодиктант національної єдності. До написання приєднуються учні шкіл, студенти, педагоги та й взагалі - усі охочі. Така акція організована не лише для того, аби учасники пересвідчились у своїх знаннях з граматики. Більшою мірою радіодиктант є символом єдності та поваги до рідної мови.
💬   Мова є душею нації, її генетичним кодом, адже у її глибинах народилося культурне надбання, яким може пишатися український народ.
💥   Наша рідна українська мова загартована історією і відточена творчістю талановитих письменників України.
💬   Ми маємо неоціненний дар – одну з найбільш розвинених у світі мов, яка здобула міжнародне визнання. Всебічна підтримка державності мови, зростання її престижу, зміцнення та розвиток – почесна місія кожного громадянина України. 
 Нехай рідне слово буде для всіх нас духовним джерелом життя та оберегом. 
Щастя вам, добра, нових здобутків в ім’я зміцнення нашої України.
Варто пам’ятати, що грамотно володіти державною мовою – це обов’язок справжніх українців, які вболівають за державу, за її цілісність і духовну міць.

1 коментар:

  1. Як я повернула свого розлученого чоловіка за допомогою привороту доктора АЛАБА... Мене звати Ізабелла Ітан. Коли я читав свідчення в Інтернеті про те, як доктор АЛАБА, найяскравіший і найсильніший заклинатель, допомагає повернути чоловіка, що розлучається, Кохану. Мені було цікаво, як це може бути правдою, адже багато хто підводив мене в минулому без жодного результату. Я просто відпустив пост і перемістився по форуму. Знову звернувшись до мого повідомлення, якась особа опублікувала й сказав, що перевірений кидає заклинання. Після того, як вона прочитала пошту, це був той самий чоловік, доктор. АЛАБА, про яку вона говорила. Тож у мене немає іншого вибору, як дійсно перевірити, як він працює. Я була повністю спустошена, коли мій коханий чоловік покинув мене. Наче весь мій світ зникав у горі й болі. Я знаю, що це звучить дивно, але з усіх заклинарів, з якими я спілкувався, він єдиний, хто залишив у мене враження, що я такий правдивий і надійний. Більше ніж його слова, він повернув мого чоловіка і здійснив усі мої бажання. Зараз він лояльний, приділяє мені увагу, щонеділі дарує мені квіти, ми часто ходимо в кіно і ресторан. мій чоловік прийшов до мене, вибачився за скоєну несправедливість і пообіцяв, що більше ніколи цього не робитиме. Відтоді все нормалізувалося. Ми з сім’єю знову живемо щасливо разом. Я буду вічно вдячний, що перетворив своє життя з пекла в рай! Я вважаю, що той, хто потребує допомоги, повинен звернутися до нього за допомогою. Нехай Бог і надалі використовує вас, щоб врятувати розрив. У кого є проблеми в шлюбі, проблеми з розлученням, втрачений коханий або якісь проблеми у стосунках, ви можете зв’язатися з ним (dralaba3000@gmail.com). Або WhatsApp/Viber йому за номером +1(425) 477-2744

    ВідповістиВидалити