Всередині нас криються потенційні творчі можливості, й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал

понеділок, 16 березня 2020 р.

УВАГА! Завдання на карантин

Укр.лiт: 

4 тиждень: 
1).Опрацювати с.241-242 . 2).Завд.1-3 письм. 
3).с.243 -249.   
4).Підготуватися до к.р. за творчістю Шевченка.
3 тиждень:
 1) Прочитайте поеми Т.Шевченка "Катерина","Наймичка", "Марiя".
 2).Опрацюйте статтi  пiдручника с.234-237.
 3).Завд.9 с.237 письмово
2 тиждень: Доопрацювати усю творчiсть Шевченка
1 тиждень: с.198-249 усi твори Шевченка на цих сторiнках прочитати ,скласти до них лiтературнi паспорти. 
Укр.мова: 
4 тиждень: 
1).Повт.&16-19
2).Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=9Jji4QIOoeM
3).Виконайте завдання на"Мій клас"
3 тиждень: 
1).Повт.&14-15 с.68-74,     
2)Завдання на "Мiй клас"  
3)Перегляньте вiдео:https://www.youtube.com/watch?v=agnqF9Ruuv0
2 тиждень: Дз на Мiй клас.
1 тиждень: с.204-230 (правила) Вправи 1 с.204, впр.6 с.207, впр.6 с.213  До всiх речень скласти схеми.

→Англ.мова:
4 тиждень: I група-
II група- стр.126-127опрацювати нову лексику/працюємо з словничком
3 тиждень: I група-  Ex.1,4,p.97         Ex.9,p.103 +проект My YouTube Channel (презентаціі або відео надіслвти впродовж 2 тижнів на мою пошту irinasavon1@gmail.com або на вайбер)
II група- Повторити пасивний стан, стр 257 його вживання, і порівняти з теперішнім та минулим часами, повторити три форми дієслова, стр 286-287.
2 тиждень: I група-Ex.2,4,p.94 Ex.6,p.96.
1 тиждень: I група-Впр.1,с.93(вивчити);Впр.5,6,7,с.92;

→Інформатика:
4 тиждень: II групаПовторити теоретичний матеріал:
Презентація 1 https://docs.google.com/presentation/d/1tyBPg9iR9Bhy7gBPTvUINCV4NvNGRz_Grf45Wxe2KwM/edit
Презентація 2
https://docs.google.com/presentation/d/1Or6pfraGoCIgfdRC9yeOINihbt5kpuSJKKWIV4E74bE/edit
Відео уроки:
https://www.youtube.com/watch?v=OLf1o2mzdeU&nohtml5=False
https://www.youtube.com/watch?v=0mNm6BjZoxU&feature=youtu.be
На порталі Мій клас виконати тестові завдання на тему «Комп’ютерна графіка». Термін проведення:08.04.2020  9:00 – 10.04.2020 22:00 (тільки одна спроба)
Учням, які не виконали домашні завдання за попередні два тижні надіслати  робіти (малюнок Paint та документ Word з векторним графічним зображенням)  на електронну пошту ikzpua23@gmail.com  (в темі листа вказати прізвище і клас).
3 тиждень:  II група-Повторюємо вивчений матеріал та готуємося до проходження тестів:
УВАГА! Учням, які не виконали домашні завдання за попередні два тижні надіслати до 04.04  робіти (малюнок Paint та документ Word з векторним графічним зображенням)  на електронну пошту ikzpua23@gmail.com  (в темі листа вказати прізвище і клас)
2 тиждень: II група-Прочитати п.8.2. с.218-225.
Створити векторне графічне зображення за допомогою текстового редактора Windows Word  
Виконати в зошиті завдання №3 с.70, №4,6 с.71.
УВАГА! Графічний файл надіслати до 28.03 на електронну пошту ikzpua@i.ua (в темі листа вказати прізвище і клас)
приклад малюнку:  https://www.youtube.com/watch?v=yQxHwFaG6-M
Растрове графічне зображення  - борг  за  минулий тиждень  надіслати до 25.03, інакше робота буде вважатися невиконаною.
1 тиждень: 
I групаНа мові програмування Pascal створити наступні алгоритми:  https://al-plaksin.blogspot.com/p/9.html
II група- п.8.1. с.209-215 читати,створити растровий малюнок, надіслати на ел.пошту: ikzpua@i.ua (обов'язково вказати прізвище).

→Зар.літ:  
4 тиждень: Працюємо над темою Г. Ібсен" Ляльковий дім"
1. Дати хар- ку героям(Нора,Торвальд,Крогстад)
2Образи- символи та їхнє значення(ляльковий дім,мигдалеве печиво,новорічна ялинка,Різдво...) 
3. Відповідь на запитання" Як можна розв'язати проблему Нори?". 
Завдання письмові
3 тиждень: Експрес урок. Чи варто порушувати закон?(Г. Ібсен" Ляльковий дім"). Можна подивитись фільм. "Кукольный дом" або освітній відеоролик"Кукольный дом" Генрик Ибсен. Пересказ( ютуб) Тест.Генрік Ібсен "Ляльковий дім" Всеосвіта: https://vseosvita.ua/library/test-genrik-ibsen-lalkovij-dim-9-klas-97473.html
2 тиждень: с.134-139(короткий конспект);с140-142(хрон.таблиця+періоди творчості)читати п'єсу"Ляльковий дім"
1 тиждень:
 Готуємо контрольний твір. Обсяг 2,5-3 стор.
Теми на вибір:
1. Вплив грошей, багатства на людину в часи Бальзака та в наш час( за  твором "гобсек")
2. Гобсек- суперечлива людина.
3. Чи приносить золото щастя?(за повістю " гобсек").
4. Доля " маленької людини" у повісті " Шинель".
5. Хто винен у трагедії Акакія Акакійовича Башмачкіна?
6. Образ Петербурга у повісті " Шинель"

→Біологія
4 тиждень: &39,40читать,зош.стор.53-54,тест на Мий клас.По желанию можно посмотреть уроки онлайн по расписанию
3 тиждень:  -&38,зош.стр 52. 
Біологія- тільки у четвер (2 квітня) відправити роботи у зошитах с.50-52 на ел.адресу
varava.zp@gmail.com
2 тиждень: -&37,зош.стр.51;
1 тиждень: -&36,зош.стр.50;

→Алгебра:
3 тиждень:  п32,п33(ч) робити зелені номера (скільки хто може)
2 тиждень:
п. 30/прочитати/ N30.2(1-3), 30.4(1-2), 30.5(1-2), 30.12.
п.31/прочитати,виписати формули/ N31.2(усно), 31.4, 31.7, 31.10,31.12,31.19--31.22.
1 тиждень:  зробити с.р по варіантам та продивитися відеометеріали
Відеоматеріали:
Ср:


→Геометрія:
3 тиждень: п23(ч)/N23.7;23.8;23.9;23.12
1 тиждень: зробити с.р по варіантам.
Ср:

п.19/прочитати/
п.20/прочитати,виписати формули /N20.14-20.17.
п.21./прочитати/N21.18,21.19, 21.26.
п.22/прочитати/N22.10,22.12.

⊀Для Алг. і Гео.: розв'язок відправити на пошту (acenkov148@gmail.com)⊁

→Мистецтво:
4 тиждень:  Виконати ТЕСТИ у зошитах. Відправляти не треба.
    1.Хто відкрив еру кінематографу:
-    В. Дісней
-          Дж. Кемерон
-          Л. Люмєр
2.Саундтрек –це:
-          вступ до к/ф
-          титри до к/ф
-          муз.супровід до к/ф
3.Жанр художнього кіно, де основою є музика та хореографія:
-          мелодрама
-          мюзикл
-          трилер
4.Знайди зайве слово серед видів кіно:
-          документальне
-          історичне
-          художнє
-          анімаційне
5.Скільки кадрів  в секунду  у художньому к/ф:
-          24
-          25
-          12
6.Жанр кіно,який описує розкриття  злочину та покарання винних:
-          мелодрама
-          бойовик
-          детектив
7.Яка країна відкрила еру кіно:
-          США
-          Франція
-          Італія
8.Відсутня професія в кіно:
-          режисер
-          суфлер
-          каскадер
-          гример
9.Приз Київського кінофестивалю:
-          Золотий Лев
-          Скіфський Олень
-          Оскар
-          Пальмова гілка
     10. Який х/ф виник в жанрі КАТАСТРОФИ:
-          «Титаник»
-          «Привід опери»
-          «Жанна Дарк»
11.Видатний укр.режисер:
-          Л.Биков
-          Л.Гайдай
-          Ф.Бондарчук
12.Кіностудія укр.кінематографу:
-          ім.С.Параджанова
-          ім.Б.Ступки

-          ім.О.Довженка          
3 тиждень:  Повторити тему:"Телебачення: погляд у світ"(с.160-167)
2 тиждень:  Тема: "Телебачення.Жанри  телемистецтва."(прочитати).
1 тиждень:  &23,24(прочитати).

Основи здоров'я:
4 тиждень: Виконати  ТЕСТИ у зошитах. Підручник (с.187)
3 тиждень:  Повторити тему:"Соціальне благополуччя"(с.145-162)
2 тиждень: Тема: " Цінність родини".(прочитати).

→Хімія: 
4 тиждень:
Опрацювати параграф 34, 35, переглянувши відео https://www.youtube.com/watch?v=-h6iRqwzfcM&list=PLwoQuBQSt2ivci6K9QNo2Kg2mWd3aWyhU&index=46 , зробити за ним конспект, звернувши увагу на тести в кінці відео.
Виконати (один) з названих проектів( протягом місяця надіслати мені на пошту c.h.u.m.a.k.70g@gmail.com )
1. №14 «Виготовлення мила з мильної основи»
2. №15  « Дослідження хімічного складу їжі»; 
3. №16 «Хімічний склад жувальних гумок»; 
4. №17 «Хімічний склад засобів догляду за ротовою порожниною»
Або Домашній експеримент : «Порівняння мийної дії мила та прального порошку» (ст.195 підручника)
3 тиждень:
виконати тести по темі «Спирти» на сайті Мій Клас доступ буде відкритий з 31.03. по 01.04, зверніть увагу час обмежений…. Спроба одна
2.Переглянути відео і зробити за ним конспект , В ПІДРУЧНИКУ ПАРАГРАФ 33.
2 тиждень: 24.03. Повторити конспект і параграфи за темою «Вуглеводні» , виконати роботу на сайті Мій клас Термін проведення: 24.03.2020 11:00 - 26.03.2020 22:00
25.03. Починаємо нову тему : Оксигеновмісні речовини, параграфи підручника 30,31, 32, продивитись презентацію на сайті На урок https://naurok.com.ua/oksigenovmisni-spoluki-prezentaciya-51347.html, і законспектувати за планом тільки Спирти :
1. Спирти – це 
2. Заповнити таблицю в зошиті :
Характеристика Одноатомні : 
етанол, метанол Багатоатомний спирт :            гліцерол
Загальна формула
Номенклатура
Фізичні властивості
Отруйність спиртів
Хімічні властивості
Якісні реакції
Застосування спиртів
На закріплення буде 25.03 виставлена робота на сайті Мій клас
За бажанням виконати навчальні проекти за темами: 
№11 «Використання полімерів: еколого-економічний аспект.»
№12 «Альтернативні джерела енергії.»
(для перевірки висилати мені на почту)      :    c.h.u.m.a.k.70g@gmail.com
1 тиждень: дз на мій клас https://miyklas.com.ua/

→Фізика:
3 тиждень: 
1.      Переглянути відеоуроки з теми «Рух тіла під дією сили тяжіння»
2.      Параграф 34 читати п. 1-2, таблицю на стор. 216 переписати в зошит.
   Розвязування задач впр. 34(1-4) розібрати за посиланням
4.      Самостійно розв'язати задачі:
1.      Скільки часу триває вільне падіння тіла без початкової швидкості з висоти 45 м?
2.      Стрілу випустили вертикально вгору з початковою швидкістю 50 м/с. Скільки часу стріла піднімалася? Яка загальна тривалість польоту?
3.      Камінь кинули вертикально вгору з початковою швидкістю 15 м/с. Визначте:
 а) максимальну висоту підйому каменя;
 б) переміщення м'яча через 1 с після початку рух.у
БОРГИ
1.   Переглянути відеоуроки за посиланнями:
Закони Ньютона  https://www.youtube.com/watch?v=SIV6WkwVBYA
Закон всесвітнього тяжіння    https://www.youtube.com/watch?v=N4kFmSPfR3M
Виконати перевірочну роботу на «Мій клас» за темою «Закони Ньютона 2».
РОБОТ У НА «МІЙ КЛАС» ВИКОНАТИ У ВІВТОРОК З  12-00 до 13-00.
2 тиждень:
Опрацювати параграф 33. 1. 1. Написати в зошиті конспект параграфу за  планом "Що необхідно знати" 2. Про фізичний закон.
 Письмово відповісти на контрольні питання 5 та 6 після параграфу 33
3. Усно: впр 33 завд. 2, 3, 7.
4. З 25 по 27 березня на " Мій клас" виконати перевірочну роботу  
" Закони Ньютона" за параграфами 30 -33.
1 тиждень: 
1. Читати параграфи 30-32, відповідати на контрольні  питання (усно).
2. За матеріалом параграфів заповнити таблицю (ТАБЛИЦЯ: нижче ).
3.Усно виконати впр. 30(1-4), впр. 31(2,7), впр. 32(1,2,4),
письмово розв'язати задачі впр. 31(1,4), впр. 32(3).



→Географія:
3 тиждень: 
Металургійне виробництво світу:  https://www.youtube.com/watch?v=uYG2djhKg54
Хімічне виробництво:  https://www.youtube.com/watch?v=vltPzNPy4g4
Обробка та переробка деревини виробництво паперу:  https://www.youtube.com/watch?v=MXj2Ne0tgHw
Виробництво машин та устаткування:  https://www.youtube.com/watch?v=mV1d21cwL7c
2 тиждень:  & 30-32(ч)
1 тиждень: &23(ч);&25-29 (вивч).

→Історія Укр. і Всесв.
 ЗАВДАННЯ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ
4 тиждень: https://moistest23.blogspot.com/2020/04/9-4.html#more
1) с. 222-223 – виписати здобутки українського національного руху під час російської революції 1905-1907 рр.
2) с. 223-225 – заповнити порівняльну таблицю «Діяльність українських громад у I та II Державних думах».
2 тиждень:   https://moistest23.blogspot.com/2020/03/9-2.html#more

Характеристика
I Державна дума
II Державна дума
Період діяльності


Кількість українських депутатів


Назва української парламентської громади


Політична платформа (вимоги)



ЗАВДАННЯ З ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ



4 тиждень: https://moistest23.blogspot.com/2020/04/9-4.html#more
3 тиждень:    Підготуватися до тематичного оцінювання (Франція, Німеччина, Велика Британія, США, Російська імперія, Австро-Угорщина, Японія, Китай)
Увага! https://moistest23.blogspot.com/2020/03/9-3.html#more У четвер, 02.04., об 11.00. надам посилання на проходження тестів. Розв'язати тести потрібно у четвер з 11.00 до 12.00. Хто не встигне в даний проміжок часу, результати не зарахую.
2 тиждень:   https://moistest23.blogspot.com/2020/03/9-2.html#more
Характеристика
Повстання тайпінів
Повстання іхетуанів
Сіньхайська революція
Хронологічні рамки



Мета



Лідери



Основні події



Результат і наслідки



1 тиждень:  1) с. 197-203 – заповнити порівняльну таблицю «Китай в 2 половині 19 – на початку 20 ст.»
→Правознавство: 
4 тиждень:
&19-20, практичне заняття 7
1 тиждень:
& 17-18, практичне заняття  6.

→Труди:
Дівчатам
4 тиждень:
Контроль знань по темі: «Декупаж», 9 клас 
тести за посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfaUHLNxfsdUTzhppz6tWj_06TxKH5v3iQc7wjeWfGAxWXuuA/viewform
Посилання на практичне задання.думащо для всіх буде дуже актуальним та корисним: https://www.youtube.com/watch?v=hirXoP_zvQc&t=3s
1 тиждень:
1)Виконання робіт в техніці " Декупаж", (4 роботи).
2) Виготовлення квітів з гофрованого паперу.  Квіти повинні бути в вазі, або в кошику.
Виконати декупаж на тканині: гольниця.
Хлопцям:
1 тиждень:
Питання для тестування
1.     Який технологічний процес відбувається під час складання виробу?
а.      з’єднання деталей цвяхами;
б.     з’єднання деталей у виріб;
в.      з’єднання деталей шурупами;
г.      з’єднання деталей будь – яким способом;
д.     правильної відповіді немає.
2.     У скільки разів має бути більшою довжина цвяхів для з’єднання деталей із деревини за товщину деталей, що прибивається?
а.      у 5 – 6 разів;
б.     у 2 – 4 рази;
в.      у 6 – 7 разів.
3. Яким інструментом розмічають коло?
а.      циркулем;
б.     рейсмусом;
в.      кутником;
г.      лінійкою;
д.     будь – яким.
4. За якої вологості можна склеювати деталі із деревини?
а.      25...30 %;
б.     до 15 %;
в.      більше 30 %;
г.      будь-якої вологості;
д.     правильної відповіді немає.
5. Яка технологія підготовки поверхні деталі до випалювання?
а.      шліфування і зачищення;
б.     зачищення, шліфування і нанесення малюнка;
в.      зачищення і нанесення малюнка.
6.  Який технологічний процес називається випалюванням?
а.      обпалювання виробів на відкритому вогні;
б.     фарбування виробів у темні тони;
в.      нанесення на виріб різних малюнків дуже нагрітою дротинкою.
7.  Як наносять малюнок на заготовку?
а.      через кальку;
б.     через промаслений папір;
в.      через копіювальний папір.
 8. Що виготовляють із шпону?
а.      ДСП;
б.     ДВП, фанеру;
в.      фанеру, ДСП;
г.      фанеру;
д.     ДВП.
9.  Яка деревина належить до твердих порід?
а.      дуб;
б.     береза;
в.      бук;
г.      граб;
д.     сосна;
е.      ялина,
ж.   осика;
з.      липа;
и.     вільха;
к.     кедр.
10. Які частини деревини видно на поперечному розрізі ствола?
а.      кору, серцевину, ядро,
б.     річні кільця;
в.      кору, заболонь, ядро, серцевину;
г.      кору, заболонь, ядро, серцевину, річні кільця.
11. Виконання якого технологічного процесу здійснюють за допомо­гою шерхебеля?
а.      надання заготовці відповідної форми;
б.     попереднього (чорнового) стругання і зняття великих припусків;
в.      надання поверхні заготовки хвильової форми.
12. Яким повинен бути кут загострення залізка (ножа) рубанка?
1.     30...35 %;
2.     40...45 %;
3.     35...40 %;
4.     будь-яким;
5.     правильної відповіді немає.

___⟺⟺⟺⟺⟺⟺⟺___   
 ВАЖЛИВО!  

Усім встановити програму ZOOM для онлайн-спілкування!

 Для цього потрібно виконати алгоритм дій:
⇃   Завантажити програму Zoom https://zoom.us/client/latest/ZoomInstaller.exe
⇃   Переглянути відео з інструкцією користування платформою https://www.youtube.com/watch?v=5W82rwo8lnQ 
Зареєструватися до 04.04.2020р.

___⟺⟺⟺⟺⟺⟺⟺___   
В понеділок, 6 квітня, о 10:00 для учнів 5-11 класів з усієї країни стартує проєкт «Всеукраїнська школа онлайн» – уроки з 11 предметів.
Проєкт став можливим завдяки спільним зусиллям Офіс Президента України, Міністерства освіти і науки України, Комітет Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій, громадської спілки Освіторія, а також 40 небайдужих педагогів, що зголосилися стати вчителями для усієї країни.
Транслюватимуться уроки з:
▪ української мови
▪ української літератури
▪ історії України
▪ всесвітньої історії
▪ англійської мови
▪ фізики
▪ алгебри
▪ геометрії
▪ географії
▪ хімії
▪ біології
Заняття для усіх класів можна буде переглянути на YouTube-каналі Міністерства освіти і науки. За кожним класом також закріплено телеканал чи медіаресурс, який у будні транслюватиме уроки для тих дітей, які з різних причин не мають можливості переглянути їх в Інтернеті.
Уроки проходитимуть щодня, з понеділка по п’ятницю, до кінця карантину. Кожного дня вони починатимуться о 10:00.
На YouTube-каналі МОН в описі під кожним відео вчителі також залишатимуть домашні завдання на закріплення теми, які учні зможуть зробити, щоб краще опанувати матеріал.
Розклад занять на наступні тижні можна завантажити для: 5 класу, 6 класу, 7 класу, 8 класу, 9 класу, 10 класу, 11 класу, а також загальний розклад онлайн-школи 👇
Докладніше: bit.ly/2Jtlxyh
___⟺⟺⟺⟺⟺⟺⟺___
Паролі  та логіни   в " Мій клас":  https://miyklas.com.ua/

логін
пароль
1
Авдєєв Нікіта
1
2
Алєксєєнко Владислав
2
3
Анікеєв Максим
3
4
Брацило Микита
4
5
Головко Карина
5
6
Гринь Мадлена
6
7
Довбня Анастасія
8
8
Данільченко Катерина
7
9
Забаранілов Кирило
9
10
Келембет Ілля
10
11
Кірюпін Станіслав
11
12
Коганті Кирило
12
13
Корольков Кирило
13
14
Лютий Андрій
14
15
Ляшко Катерина
15
16
Мамедов Еміль
16
17
Міценко Ксенія
17
18
Надточій Дарина
18
19
Павленко Катерина
19
20
Попов Данііл
20
21
Правда Олександра
21
22
Рибко Данило
22
23
Різник Ілля
23
24
Середенко Дмитро
24
25
Солохін Дмитро
25
26
Тимченко Софія
26
27
Трещова Олександра
27
28
Чешкова Альона
28
29
Чушкін Руслан
29
30
Шевченко Кирило
30
31
Шкурко Анна
31
32
Юраков Олексій
32
33
Якименко Альбіна
33
34






Немає коментарів:

Дописати коментар